Gå til indhold

Juleafslutning i Aarhus Domkirke


Samlesang, musikoptrædener og en masse julekram var på programmet da skolens elever og lærere afholdte juleafslutning i Aarhus Domkirke. 

 

Juleafslutningen er en smuk, højtidelig og hyggelig tradition her på Aarhus Katedralskole.

I år var ingen undtagelse, da skolens musikklasser og skolens kor bidrog til et enormt smukt musikprogram i kirken. 

Vi ønsker alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår

 

Nyd de betagende billeder fra den smukke Domkirke her

Skolens 3.g musikklasser spiller

Elev spiller i Domkirken

Drengene her venter på, at juleafslutningen begynder

Koret synger i Domkirken

Juleafslutning i Domkirken

Aarhus Katedralskole samarbejder med
Eramus Logo
ATU Logo
VK Hoejformat Sort
Groen Skole 2019 3.0
TEKFORSTAA Vandret Logo B600
Forskerspirer
Logo Science
Midtlogo 01 Ru
Eramus Logo
ATU Logo
VK Hoejformat Sort
Groen Skole 2019 3.0
TEKFORSTAA Vandret Logo B600
Forskerspirer
Logo Science
Midtlogo 01 Ru