Dimission 2026
I dag, d. 26. juni, tog vi officielt afsked med årgang 23/26.
Skolegården var proppet med studenter, jubilarer og stolte familiemedlemmer, som alle var kommet for at fejre de nyudklækkede studenter.
Udover diplomuddelingen, stod programmet blandt andet på musikalske indslag fra skolens musikklasser og kor, samt taler fra rektor, alumne Julie Rokkjær Birch og Leander Voigt-Møller fra 3.T som stod for årets fine elevtale. Du kan læse eller genlæse rektor Lone Eibye Mikkelsens tale her.
Aarhus Katedralskole siger tak for nu og ønsker alle afgangselever god vind fremover, og endnu engang et bragende tillykke. Nyd studentertiden, friheden og sommeren!
Se et udvalg af billeder fra dagen her - flere kan findes på skolens Facebookside.









Aarhus Katedralskoles Alumneforening er en gratis forening for alle alumner, hvor du som medlem et par gange om året vil få relevante nyheder fra Katedralskolen og invitationer til spændende oplæg og hyggelige gensynsfester.
Du kan altid melde dig ind i alumneforeningen, og du kan se hvordan her.
Aarhus Katedralskole går nu på sommerferie. Kontoret åbner igen 5. august, og vi ser frem til at byde nuværende såvel som ny elever velkommen til skoleåret 26/27 mandag d. 10. august.